Klachtenreglement

Een schaderegelinsprocedure kent vele obstakels. De te volgen weg is doorgaans slecht geplaveid, kronkelig en soms ook langdurig. Schadeloosstellingen komen vaak, maar gelukkig niet altijd, moeizaam tot stand. In feite ontlenen wij daaraan ons bestaansrecht.

Wij staan er niettemin garant voor dat uw belangen zo goed mogelijk worden behartigd. Daaronder verstaan wij ook het verschaffen van duidelijkheid. Dat is immers onze taak.

Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening.

Interne klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening zullen wij trachten om in overleg tot een oplossing te komen. Wij adviseren u uw bezwaren eerst voor te leggen aan de behandelaar van uw dossier. Dat kan telefonisch, schriftelijk of per e-mail.

Leidt dat niet tot het door u gewenste resultaat, dan kunt u een klacht indienen bij de directie. Daarin geeft u dan aan waaruit uw klacht bestaat en welke oplossing u wenselijk acht.

De directie bevestigt u meteen de ontvangst, bestudeert het dossier en overlegt zonodig met de behandelaar van het dossier. Daarna volgt een inhoudelijke reactie.

Het in behandeling nemen en afhandelen van een klacht heeft een hoge prioriteit. Wij verplichten ons om daarop terstond, doch uiterlijk binnen 14 dagen te reageren.

Externe klachtenregeling

Leidt ook de klacht bij de directie niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u contact opnemen met het geschillen- en klachteninstituut van de volgende instantie:

Stichting Nederlands Instituut van Registerexperts (NIVRE)
Postbus 4231
3006 AE Rotterdam

Klachtenreglement

Letselschade Meesters zonder omwegen

  • Direct gratis hulp en advies
  • Altijd persoonlijke begeleiding
  • Professionele letselschade specialisten

Heb je een vraag? Meld hier je letselschade of Bel voor gratis advies naar 0570-511120

Erna

★ ★ ★ ★

Mijn ervaring met Boomkamp&Zwarts is prima geweest. Zowel telefonisch als per mail altijd vriendelijk en goed te woord gestaan en vragen werden altijd behandeld.

Anoniem

★ ★ ★ ★ ★

Tevreden over het contact met de medewerkers in het algemeen en de behandelaar van de schade in het bijzonder.

Anoniem

★ ★ ★ ★ ★

Het contact verliep ten alle tijden goed. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelen tijdens het proces.

Scholten

★ ★ ★ ★ ★

Heldere, duidelijke, deskundige communicatie en begeleiding. Zeer professioneel.

I.D.H.

★ ★ ★ ★ ★

Belangstellend, op de hoogte houden van de situatie, goede afhandeling.

Dhr FJ

★ ★ ★ ★

Erg goed. Aardige medewerkers en goed contact over de mail en telefoon.

Bel voor Gratis Hulp of advies bij letselschade